Advertisement

Marvel Preview: Deadpool #28

This is the forum for previews. They'll also show up in The News Stand and The Asylum.

Hey you! Reader! Want to be a part of the GREATEST COMIC BOOK AND GEEK COMMUNITY on the web?! Logged in users see WAY LESS ADS, so why not register? It's fast and it's easy, like your mom! Sign up today! Membership spots are limited!*

*Membership spots not really limited!

PREVIEWtron
User avatar
cheese
 
Posts: 2119
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Thu Jun 03, 2010 10:10 pm


Marvel Preview: Deadpool #28

Postby PREVIEWtron » Thu Oct 14, 2010 11:01 pm

Marvel Preview: Deadpool #28Courtesy of Marvel Comics, here's an advance preview of Deadpool #28, in stores on 10/20/2010!



DEADPOOL #28
COVER BY: DAVID JOHNSON
WRITER: DANIEL WAY
PENCILS: CARLO BARBERI
DAVID JOHNSON
INKS: JUAN FRANCISCO VELASCO
COLORED BY: MARTE GRACIA
LETTERED BY: NEUROTIC CARTOONIST, INC

THE STORY:
Uh-oh. Sooo?it looks like maybe somebody got talked into doing something for someone who wasn?t who they said they were. And now the person who really is that person is kinda mad. Well, really mad, actually. But that?s okay because Deadpool is totally gonna fix this. Just like he always does. Parental Advisory

PRICE: 2.99
IN STORES: October 20, 2010

IMPRINT: MARVEL UNIVERSE (What's this?)
FORMAT: Comic


Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28

Marvel Preview: Deadpool #28



http://www.theouthousers.com/index.php/previews/marvel-previews/10921.html/
Image

Advertisement

Dragavon
User avatar
Podcaster
 
Posts: 18507
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Mon Aug 20, 2007 9:35 am
Location: NJ
Title: Married
Formerly: Ben Reilly


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Dragavon » Fri Oct 15, 2010 9:20 pm

Image
This cover is freaking fantastic! :lol:
Image

vinnypic
User avatar
Expert Post Whore
 
Posts: 5471
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Jun 18, 2006 11:42 pm
Location: Stark Industries Coney Island Facility
Title: UNSTOPPABLE


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby vinnypic » Fri Oct 15, 2010 11:17 pm

Did Cap just onepunch Wade?
Image

Bow the fuck down.

Kolimar
User avatar
WTF is this rank?
 
Posts: 11891
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Fri May 28, 2010 7:50 pm
Location: Deep South
Title: Bear-hugger
Formerly: Kolimar


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Kolimar » Sat Oct 16, 2010 12:15 am

Hm, sooo that's not Steve, eh? :-D
"Hey, maybe I'll get lucky. Maybe one o' those terrorists'll blow Bats away.
Nah, never happen.
Ah, well.. I can dream, can't I...?"- Guy Gardner.

"It is often forgotten that (dictionaries) are artificial repositories, put together well after the languages they define. The roots of language are irrational and of a magical nature." - Jorge Luis Borges, Prologue to "El otro, el mismo."

"Corruptus In Extremis"

"I have always imagined that Paradise will be a kind of library." Jorge Luis Borges

"Omne animal triste est post coitum"

Dragavon
User avatar
Podcaster
 
Posts: 18507
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Mon Aug 20, 2007 9:35 am
Location: NJ
Title: Married
Formerly: Ben Reilly


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Dragavon » Sat Oct 16, 2010 12:26 am

vinnypic wrote:Did Cap just onepunch Wade?

Rochambeau. Revenge for what Wade did to Steve in Deadpool's first series! :lol:
Image

Kolimar
User avatar
WTF is this rank?
 
Posts: 11891
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Fri May 28, 2010 7:50 pm
Location: Deep South
Title: Bear-hugger
Formerly: Kolimar


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Kolimar » Sat Oct 16, 2010 11:35 pm

Dragavon wrote:Image
This cover is freaking fantastic! :lol:


Both covers are fantastic, imho. :-D
"Hey, maybe I'll get lucky. Maybe one o' those terrorists'll blow Bats away.
Nah, never happen.
Ah, well.. I can dream, can't I...?"- Guy Gardner.

"It is often forgotten that (dictionaries) are artificial repositories, put together well after the languages they define. The roots of language are irrational and of a magical nature." - Jorge Luis Borges, Prologue to "El otro, el mismo."

"Corruptus In Extremis"

"I have always imagined that Paradise will be a kind of library." Jorge Luis Borges

"Omne animal triste est post coitum"

Kolimar
User avatar
WTF is this rank?
 
Posts: 11891
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Fri May 28, 2010 7:50 pm
Location: Deep South
Title: Bear-hugger
Formerly: Kolimar


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Kolimar » Sat Oct 16, 2010 11:42 pm

Dragavon wrote:Rochambeau. Revenge for what Wade did to Steve in Deadpool's first series! :lol:


The only Rochambeau here is on the first cover.
"Hey, maybe I'll get lucky. Maybe one o' those terrorists'll blow Bats away.
Nah, never happen.
Ah, well.. I can dream, can't I...?"- Guy Gardner.

"It is often forgotten that (dictionaries) are artificial repositories, put together well after the languages they define. The roots of language are irrational and of a magical nature." - Jorge Luis Borges, Prologue to "El otro, el mismo."

"Corruptus In Extremis"

"I have always imagined that Paradise will be a kind of library." Jorge Luis Borges

"Omne animal triste est post coitum"

God Impulse2k1
User avatar
Twenty-Something
 
Posts: 1748
Likes: 0 post
Liked in: 0 post
Joined: Sun Aug 03, 2008 2:25 pm
Location: Oklahoma City, OK
Title: SWAG!


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby God Impulse2k1 » Sun Oct 17, 2010 12:18 pm

Come on you have to laugh at the "iceman" line
Image

Kolimar
User avatar
WTF is this rank?
 
Posts: 11891
Likes: 0 post
Liked in: 1 post
Joined: Fri May 28, 2010 7:50 pm
Location: Deep South
Title: Bear-hugger
Formerly: Kolimar


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby Kolimar » Sun Oct 17, 2010 6:58 pm

God Impulse2k1 wrote:Come on you have to laugh at the "iceman" line


Or smile, at the very least. :)
"Hey, maybe I'll get lucky. Maybe one o' those terrorists'll blow Bats away.
Nah, never happen.
Ah, well.. I can dream, can't I...?"- Guy Gardner.

"It is often forgotten that (dictionaries) are artificial repositories, put together well after the languages they define. The roots of language are irrational and of a magical nature." - Jorge Luis Borges, Prologue to "El otro, el mismo."

"Corruptus In Extremis"

"I have always imagined that Paradise will be a kind of library." Jorge Luis Borges

"Omne animal triste est post coitum"

bkthomson
User avatar
YOU WILL NEED A NURSE
 
Posts: 23438
Likes: 7 posts
Liked in: 46 posts
Joined: Mon Jul 07, 2008 2:14 pm
Location: Indianapolis, IN
Title: Invisible Man of the Outhouse


Re: Marvel Preview: Deadpool #28

Postby bkthomson » Sun Oct 17, 2010 7:21 pm

Yeah, this looks it will be fun. Sorry Deadpool is great when you just relax and not over think it. . .
I used to have goals. They were evil goals, but they were goals. -- Dr. Heinz Doofenshmirtz

Dragavon wrote:He's being diplomatic again. :lol:

Zechs wrote:I have to repress you more. You're way too goodie two shoes.

Fat Ollie Weeks wrote:I swear to God, you are so boring sometimes I think you're just a stealth-mod-bot that Jude has coded.

leave a comment with facebook


Return to Previews



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

Advertisement